خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمود محمدیانpdf
خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات محمدیان

این فایل، خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمود محمدیان pdf است که فصول این کتاب را در حجم ۳۵ صفحه به بیان زیر خلاصه کرده است. مخفی نماند که این کتاب به عنوان منبع درسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد معرفی می شود و ضمناً در آزمون ورودی برخی از دانشگاه ها نظیر دانشکده ارتباطات صدا و سیما به عنوان منبع آزمون معرفی می شود.

دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات محمود محمدیان

فصل اول : تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران

فصل دوم: از دریاچه تبلیغات تا اقیانوس بازاریابی

فصل سوم: اهداف تبلیغ

فصل چهارم: بودجه بندی تبلیغات

فصل پنجم :پیام تبلیغ

فصل ششم: رسانه

فصل هفتم :ارزیابی اثربخشی تبلیغات

فصل هشتم:کج روی ها و انحرافات در تبلیغ

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته سرلک” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

مدیریت تبلیغات


ایران سلامت تبلیغات ,مدیریت ,کتاب ,خلاصه ,دانلود ,محمود ,مدیریت تبلیغات ,کتاب مدیریت ,خلاصه کتاب ,لینک دانلود ,عنوان منبع ,کتاب مدیریت تبلیغات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

استراتژی سئو سایت فارس ام پی تری موزیک دانلود فیلم و سریال تولید انواع توری مش و توری پرسی، میلگرد 10، رابیتس، توری حصاری، نبشی، مفتول املاک زعفرانیه motorbarg وات چت،چت وات،وات گپ،گپ وات